flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи у Звенигородському районному суді Черкаської області зі зверненнями громадян за 1 квартал 2020 року.

13 квітня 2020, 09:29

А  Н  А  Л  І  З

 

стану організації роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2020 року

 

 

Звенигородським районним судом Черкаської області проведено аналіз стану роботи  по розгляду звернень громадян за 1 квартал 2020 року

       Під час проведеного аналізу встановлено, що  робота зі зверненнями громадян Звенигородським районним судом Черкаської області здійснюється відповідно до вимог: Закону України “Про звернення громадян”, Інструкції з діловодства по зверненнях громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації,  затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та методичних рекомендацій ДСА України по організації та веденню роботи зі зверненнями громадян».

Облік особистого прийому громадян ведеться в журналі обліку особистого прийому громадян.

     Після реєстрації, звернення того ж дня передається на розгляд  керівнику апарату суду, який своєю резолюцією встановлює термін його вирішення, визначає виконавця звернення та дає йому конкретні вказівки.

     По фактах, наведених в зверненнях громадян, проводиться ретельна перевірка, про результати якої скаржникові (заявникові) надається мотивована відповідь,  роз’яснюються положення чинного законодавства. Працівники, відповідальні за розгляд звернень громадян, попереджаються про недопущення порушень законодавства з питань розгляду звернень громадян.

     За 1 квартал 2020 року до Звенигородського районного суду звернень громадян до суду не надходило.

 

  Робота по розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі  у  керівника апарату суду.