Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
А Н А Л І З
стану організації роботи зі зверненнями громадян за 12 місяців 2021 року.
Звенигородським районним судом Черкаської області проведено аналіз стану роботи по розгляду звернень громадян за 12 місяців 2021 року.
Робота зі зверненнями громадян Звенигородським районним судом Черкаської області здійснюється відповідно до вимог: Закону України “Про звернення громадян”, Інструкції з діловодства по зверненнях громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та методичних рекомендацій ДСА України по організації та веденню роботи зі зверненнями громадян».
Облік особистого прийому громадян ведеться в журналі обліку особистого прийому громадян.
Після реєстрації, звернення того ж дня передається на розгляд керівнику апарату суду, який своєю резолюцією встановлює термін його вирішення, визначає виконавця звернення та дає йому конкретні вказівки.
По фактах, наведених в зверненнях громадян, проводиться ретельна перевірка, про результати якої скаржникові (заявникові) надається мотивована відповідь, роз’яснюються положення чинного законодавства.
За 12 місяці 2021 року до Звенигородського районного суду надійшло:
11- скарг, 7- заяв та 7 - звернень.
Вищевказані скарги, заяви та звернення об’єктивно, всебічно і вчасно перевірені та відповідно до діючого законодавства надані мотивовані, обґрунтовані, достовірні, повні та об’єктивні відповіді.
Звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки – не надходило.
Працівники, відповідальні за розгляд звернень громадян, попереджаються про недопущення порушень законодавства з питань розгляду звернень громадян.
Робота по розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі у керівника апарату суду.
Керівник апарату Звенигородського
районного суду М.В. Сінькевич